گروه فنی مهندسی آرکام

پروژه های دانشجویی ، آموزش ، مشاوره ، فروش آثار

گروه فنی مهندسی آرکام

پروژه های دانشجویی ، آموزش ، مشاوره ، فروش آثار

گروه فنی مهندسی آرکام

گرداننده و نگارنده : محمد نوری

البرز ، کرج ، گلشهر

09125623558
Nouri.Iut@Gmail.Com

جهت حمایت از این وبلاگ، ما را به یک فنجان چای داغ مهمان کنید.
6273-8111-1003-9762

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تبلیغات

آخرین نظرات

پیوندها

شرکت ... جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط در زمینه تخصصی زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی

شرایط احراز و توضیحات

برنامه نویس  Erlang

تسلط به زبان برنامه نویسی  Erlang

تسلط به OTP و روال های برنامه نویسی در آن

درک عمیق از روال برنامه نویسی  Functional

تجربه در زمینه توسعه سیستم های توزیع شده

تجربه Debugging و Trace

تجربه تعامل با پایگاه داده در Erlang

تسلط بر محیط Linux یا FreeBSD

مدت ها بود که دوست داشتم یک زبان برنامه نویسی جدیدی را یاد بگیرم. اما هیچ وقت فرصتش پیش نمی آمد.

آه... یادش بخیر !!!

وقتی دانشگاه بودم، سعی کردم OpenGL یاد بگیرم. قرار بود یاد بگیرم تا باهاش بازی بنویسم !!!. اما....

وقتی رستافن بودم؛ سعی کردم پایتون یاد بگیرم. قرار بود یاد بگیرم تا باهاش بتوانم یک کارهایی تحت شبکه انجام بدهم !!!. اما....

وقتی مهاد بودم؛ سعی کردم جاوا یاد بگیرم. قرار بود یاد بگیرم تا باهاش برنامه هایی برای گوشی های هوشمند بنویسم !!!. اما....

وقتی ...

و در آخر ...

وقتی صمیم بودم؛ خیلی سعی کردم تو مترو !!!، پرل یاد بگیرم. قرار بود یاد بگیرم تا باهاش بتوانم تو محیط لینوکس یک چیزهایی را مدیریت کنم !!! اما باهاش خیلی هم حال نکردم. شاید هم خیلی خیلی تنبلی کردم. وقت هم نداشتم ! باز هم مثل همیشه ! چند فصل اول کتاب Learning Perl را با هزار بدبختی! با کمک Google Translate خواندم. اما ... ادامه ندادم ...

یک ماه پیش، در بحبوحه مباحث مربوط به فیلترینگ تلگرام در کشور، بسیار علاقه مند شدم خودم یک پیام رسان ملی ! بومی ! راه اندازی کنم ! چه غلطا !!!

الان نزدیک یک ماه که دارم کتاب Learn You Some Erlang for Great Good! را می خوانم ... اما این دفعه با دفعه های قبل فرق می کند !!! یادگیری ؟؟؟ بخاطر یک یک هدف والاتر ...! تا به امروز، سیزده فصلش خواندم ... تقریبا 200 صفحه ... وای خدای من ... دارم رکورد می زنم در سن 34 سالگی !!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی